Usor de folosit PDF Imprimare Email

4

Programul nostru de contabilitate este complet si contine urmatoarele module: contabilitate, salarii, mijloace fixe si gestiune si este in conformitate cu legistlatia in vigoare. Modulul de contabilitate integreaza perfect celelelalte module de salarii, mijloace fixe si gestiune, notele contabile generandu-se automat in baza monografiilor contabile prestabilite la inceput.

Sistemul este unul simplu si veti avea documentele lucrate la zi, in cazul unui control nu veti mai avea dureri de cap.

Daca aveti nevoie de informatii si diverse rapoarte doar trebuie sa conectati calculatorul la internet si le puteti obtine fara nici o problema in timp real, fara a mai suna contabilul care poate nu este disponibil sa dea informatiile dorite sau fara a cere angajatului care probabil este in pauza de masa.

Tot ce trebuie sa faceti este sa dispuneti de un scanner rapid preferabil cu ADF - AUTOMATIC DOCUMENT FEED si internet pentru a trimite documente scanate zilnic. Noi le vom prelucra pe masura ce le primim, cel mai tarziu a doua zi lucratoare dupa ce le primim.


Iata pasii pe baza carora functioneaza sistemul de externalizare a contabilitatii in mediul online:
  • scanarea documentelor de contabilitate;
  • transfer de loturi de documente;
  • receptia, pregatirea si indexarea documentelor de catre expertii contabili ai companiei noastre;
  • prelucrarea documentelor primare, externalizata conform instructiunilor primite de la dumnevoastra
  • realizarea inregistrarilor contabile si transmiterea documentelor primite inapoi catre dumnevoastra.

In felul acesta aveti documentele lucrate la zi fara a fi nevoie sa angajati personal, fara a plati taxe pentru salariatul respectiv. Practic puteti reduce costurile cu 50-60 % prin folosirea externalizarii online.

Despre program

Functioneaza pe o arhitectura client-server. Aceasta permite introducerea si consultarea datelor de la distanta, prin internet (cablu, radio sau dial-up). Facilitatea este utila societatilor care au mai multe sedii situate in locatii diferite si doresc sa transfere informatii in timp real - in momentul in care se introduce un document la unul din punctele de lucru acesta poate fi vizualizat in toate celelalte sedii unde este necesar.

Este foarte util pentru evidenta unor firme ale caror date primare se prelucreaza la sediul firmei, iar balanta si bilantul se incheie la sediul societatii de contabilitate vor evita transferul datelor cu dischete, inadvertentele ce apar intre datele primite pe discheta si modificarile ulterioare de la sediul clientului. In plus toate datele se gasesc in permanenta pe serverul clientului orice modificare facuta la sediul acestuia sau la sediul societatii de contabilitate se opereaza in aceeleasi baze de date. Toate balantele, centralizatoarele, etc. sunt accesbile simultan ambelor parti.

Managerii sau agentii de vanzari aflati pe teren pot consulta situatiile direct de pe laptopul conectat la internet. Pe langa functiile de baza ce se regasesc in aproape orice sistem contabil, aplicatia pe care cabinetul nostrum o foloseste, include o serie de module extrem de utile: importul automat al extraselor bancare, modul audit, trimiterea de emailuri direct din aplicatie, export in XLS, PDF, DBF, etc, grafice, rapoarte de management (analiza vanzari, viteza de incasare creante, etc.).

Sistemul de securitate a datelor permite accesul diferentiat al utilizatorilor doar de la anumite statii de lucru, iar in interiorul programului doar la unele situatii, functie de statutul utilizatorului in organigrama beneficiarului. Programul creeaza log-uri cuprinzand toate actiunile utilizatorilor, astfel incat in cazul aparitei unei erori sau fraude se va putea afla statia, numele utilizatorului, data si ora evenimentului.

Toate listele programului de contabilitate, gestiune, salarii, productie pot fi exportate in format Excel (XLS),HTML,PDF sau DBF pentru a fi utilizate in diverse raportari. Programul de salarii permite exportul automat in programele Administratiei Financiare sau Ministerului de Finante: CAS, somaj, sanatate, fise fiscale. Statele de plata vor fi convertite automat in formatul specific bancii cu care lucrati in situatia in care folositi plata cu carduri.

Cerinte software si hardware ale programului 

Programul  ruleaza sub urmatoarele sisteme de operare: Windows XP Service Pack 2, Windows Vista, Windows 2000 Service Pack 4, Windows Server 2003, Windows server 2008. Pe server poate rula orice sistem de operare acceptat de MySQL (Windows, Linux, FreeBSD, Debian, Centos, OS/2, Novell, etc.). Memoria minima pe statii este de 512Mb RAM, iar pe server de 1Gb RAM. Pe HDD aveti nevoie de minim 50 Mb liberi.